::Kata-kata Aluan::

Assalamualaikum Semua....

Saya Bride To Be (B2B) dari Selangor. Anda boleh panggil saya - Cik Nor. Bermulanya hari ini saya ingin menjadikan blog ini sebagai catatan saya sebelum cincin di jari manis (sebelum bertunang), pabila cincin di jari manis (sudah bertunang) dan setelah menjadi isteri kepada En. Uppa, InsyaAllah.

Blog ini bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat dengan B2b yang lain dan juga untuk menimba ilmu DIY, budget kahwin, dan lain-lain tips dari b2b yang lain serta mantan b2b. Terdetik melahirkan satu blog b2b setelah menjadi silent readers kepada ramai b2b dan mantan b2b.

Sebelum ini saya ada juga blog peribadi tetapi tak perlulah saya letakkan url di sini kerana isi-isinya lebih kepada isi hati dan peribadi saya eheh malu nak tunjuk sebenarnya....

Saya akan cuba untuk mengapdet segala apa persiapan saya dari majlis merisik sehinggalah majlis resepsi dan bertandang di dalam blog ini insyaAllah....

Tapi harap-harap blog ini taklah jadi sarang lelabah plak...hehehe....

Apa-apa pun segala comment anda amatla saya hargai, saya akan buat entry baru lagi ya! Kalau anda suka klik jadi follower saya taw!!!...

ok laling-laling semua, jumpa lagi..chowww!!!



0 comments:

Post a Comment